Total Pageviews

Wednesday, December 11, 2013

Burger King! Dinner..dinner..jom!

Mama malas masak..babah pun malas masak. So, apa lagi...jom ber burger king!!  Sebenarnya kami lebih suka Burger King berbanding Mc Donald kerana beef patties dari Burger King lebih besar dan padat berbanding McDonald yang sangat lah nipisnya dan rasanya agak kurang sedap berbanding Burger King. Mungkin kerana Burger King digrill, sebab itu rasanya lebih sedap daripada McDonald kot.

Malam ni babah dan mama order Whopper...yang bezanya, mama double whopper dan babah single whopper...hmmm...ya ke? hehehe! Dan Icha cuma chicken burger. Icha masih lagi belum membiasakan diri dengan makanan berasaskan daging sebab gigi dia masih lagi gigi susu so dia kurang berminat dengan makanan yang berdaging. Tunggu lah bila dia dah besar sikit dan tumbuh gigi kekal semuanya, agak nya masa tu memang dia akan makan daging je la kot.

Kami suka datang ke Burger King seksyen 13 ni sebab kawasannya yang luas dan tempat duduk berupa sofa yang sangat selesa! Tapi malangnya cashier burger king ni sangat slow...tersangat lah slownya...ku sabar je lah...







No comments:

Post a Comment