Total Pageviews

Saturday, December 7, 2013

The best muffins at Kenny Rogers

Kalau dah datang Kenny Rogers kenalah makan roasted chicken
Muffin! Muffin! Saya suka muffin! Tapi bukan semua muffin tau..muffin yang saya suka tu harus lah crunchy di luar dan moist di dalam. Susah nak cari muffin sedap macam tu. So, kalau saya memang dah teringin sangat nak makan muffin, saya akan ajak siapa-siapalah yang free waktu itu untuk makan-makan di Kenny Rogers. Jangan tak percaya, muffin Kenny Rogers adalah antara muffin yang paling sedap di Malaysia ni. Kalau kat oversea tak payah cakap la, muffin di negara barat banyak yang sedap. 

Favourite saya adalah muffin perasa vanilla. Tapi, kalau dah pergi Kenny Rogers, sah-sah la nak kena makan ayam panggang nya jugak kan? Hehehe! 


Lihat lah muffin perasa vanilla  yang sangat sedap ni....

No comments:

Post a Comment