Total Pageviews

Monday, November 17, 2014



Hari ni jom saya perkenalkan salah seorang Receptionist kami yang comel lote. Nama adik kami yang comel lote dan kulit gebu bak telur dikupas ni, Hanis. Masa ni saya sedang buat spotcheck unit DCDN (Digital Communications Display Network) di Hallmark tapi terserempak pulak dengan adik Hanis yang comel lote ni.  Dia bukan saja comel tapi sangat baik hati dan peramah. Tapi pada mereka yang nak mintak nombor telefon nak berkenalan tu, maaf je la ya, adik comel ni baru saja melangsungkan perkahwinan dengan jejakan pilihan hatinya tahun lepas.

Kenapa mekap saya nampak pelik? Hahaha! Abaikan je lah shading yang terlebih di dahi tu. Masa tu nak cepat so saya tepek je lah krim shading tu sepantas kilat dan terus keluar pejabat. Biasa lah..kerja macam saya ni, mana boleh nak berdondang sayang mekap slow-slow macam orang nak naik pentas berlakon teater. Hehehehe!

No comments:

Post a Comment