Total Pageviews

Wednesday, February 18, 2015

Nak elakkan kedut dan garis halus di wajah?

Kedutan, garis halus dan kesan-kesan penuaan yang lain memang tidak dapat dielakkan dalam kita meniti usia. Setiap pergerakan wajah kita (facial movements) contohnya senyuman akan menghasilkan garisan halus di permukaan wajah kita dan membuatkan kedutan menjadi semakin dalam. Adakah ini salah satu masalah yang anda alami sekarang?

Ok, jangan bimbang lagi, anda masih ada harapan! Direka untuk menghaluskan kesan-kesan kedutan dan garis-garis halus di kulit, ageLOC Transformation merupakan produk terkini sistem anti-penuaan keluaran Nu Skin. Sistem baru ini telah terbukti berjaya memberi manfaat terhadap masalah penuaan di mana ageLOC Transformation ini merupakan kunci kepada kulit yang bersinar dan licin.

ageLOC Transformation menampilkan 4 produk yang berkuasa iaitu ageLOC Gentle Cleanse and Tone, ageLOC Future Serum, ageLOC Radiant Day SPF22 dan ageLOC Transforming Night. Sistem penjagaan kulit yang lengkap ini membersihkan, membuang kotoran, memperbaharui, melembabkan dan menyerlahkan kulit yang lebih muda dalam 8 cara.

Kepada mereka yang mengalami masalah penuaan kulit seperti garis-garis kedutan di wajah, jangan lupa dapatkan Nu Skin ageLOC Transformation yang berharga RM1,155 untuk satu set.

Memang produk ini mahal tetapi sangat-sangat berbaloi!


No comments:

Post a Comment